Datorn på rehab

Japp, datorn har fått för sig att sluta fungera som jag vill så nu har jag överlämnat den till min kära storebrors händer i hopp om att den ska börja sammarbeta igen. Så länge lånar jag L:s dator och eftersom hon är i Linköping hos sin lilla pojkvän under helgen så får jag den alldeles för mig själv.

Äntligen har jag en ledig helg och jag ska hinna med att träffa pappa, gå på tapas-kväll hos herr och fru Cajdert, rösta och dessutom se till att helst både plugga naturkunskap och koreografera inför lektioner jag ska hålla i nästa vecka. Jag har inte riktigt fått några klara besked, men jag ska i alla fall hålla två klasser i nästa vecka och sen får vi väl se vad som händer. Håll tummarna för att det går bra och att jag kan förhandla mig till en respektabel tim-lön.

Annars verkar alla flytta samtidigt och kvällens samtal om lägenheter, barn och jobb fick mig verkligen att känna att vi alla börjar bli riktigt vuxna. J och J har skrivit på kontrakt på lägenhet idag och pga detta får S överta deras gamla lägenhet. Det hela hoppas jag hur som helst kommer resultera i många roliga fester under hösten.



Nu är jag helt död och sängen kallar på mig!
L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0