Det är idag det gäller

Jaha så går det när man inte tar sig upp ur sängen. Jag bokade tvättstuga mellan 06-09 imorse, men kom inte upp förrän 07.15 och när jag kom ner så hade såklart min bokning gått bort och någon annan hade hunnit ta tiden istället. Jag får helt enkelt hitta någonting att ha på mig i alla fall. Önska mig lycka till och tvinga mig att shoppa när lönen kommer, det är tragiskt hur lite kläder som finns i min garderob.

Hur som helst, något nervös är man idag måste jag säga. Har både arbetsintervju och första dansklassen framför mig. Tur att jag har planerat att dansa för Annette ikväll så jag får dansa av mig när allt är klart. Nu måste jag hoppa in i duschen och röra mig mot Skarpnäck och Flex Sports Club.

Have a nice day!
L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0