Ledig dag?

Jaha, då var gårdagen avklarad och det gick ju riktigt bra. Intervjun kändes positiv, men fortfarande ingenting säkert och vi skulle höras i oktober och se om och i så fall hur mycket jag behövs. Klassen med barnen gick riktigt bra, trotts att det var lite rörigt med ungar som sprang in och ut. De som till slut stannade kvar och dansade var i alla fall hur söta som helst. Nu är det bara nästa klass på nästa fritidsgård kvar.

Idag har jag hunnit ta mig till min naturkunskaplektion och sen en promenad i höstsolen med S och S. Snart är det som sagt dags att ta sig till Kumla skola och dansa lite med förhoppningsvis lika söta barn som igår. Jag hoppas att jag kommer sluta vara såhär nervös inför varje lektion, men det går väl över när jag kommit in i det.

Nu är det dags för lunch!
L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0