Mys-Måndag

Helgen är över och snart halva måndagen. Imorse var jag uppe ruskigt tidigt och skrev prov i naturkunskapen. Det gick bättre än förväntat faktiskt, jag kanske kan klara av den här kursen rätt smärtfritt ändå. Efter det tog jag mig hem och diskade lite, och ringde i alla fall ett av alla dom där samtalen som ligger på hög. Efter lunchen slocknade jag lite i soffan, men ibland måste man bara få ta det lugnt också. Speciellt när man jobbat hela helgen.

I lördags satt jag som sagt och försökte plugga hela dagen och jobbade på kvällen, sen kom jag hem till en full lägenhet med massa galna brudar och sjukt mycket mat och lite lagom med vin. En härlig avslutning på lördagskvällen. En liten avskedskväll för fina Karin som i denna stund sitter på ett plan på väg till NYC. 





Igår jobbade jag fram till klockan 5, sen kom Lotta och mötte mig för att handla och fylla kylen och frysen. Sen tog jag en sväng förbi Sara och Sandra för att äta lite middag med dem och Fia. Därefter var det bara att ta sig hem till naturkunskapsboken.



Nu ska jag ta en dusch och röra mig till jobbet.
Ha en fin eftermiddag!
L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0