Plugga?

Seriöst? Jag tror inte jag är gjord för detta. Handlar väl såklart om att jag inte är speciellt intresserad av att läsa om just atomer hit och celler dit. Nej, jag hittar verkligen ingen motivation till att sitta och läsa denna tråkiga bok, jag bara läser och sen läser och läser om, för jag kan inte konsentrera mig tillräckligt länge för att få in vad det står. Men jag får väl göra ett litet ryck till idag innan jobbet och sen lite panikplugg imorgon kväll efter jobbet kanske...

Japp, lördag och jobbhelg är det, så om några timmar är det dags att röra sig ner till den där butiken igen. Igår var en fruktansvärd dag på jobbet. Fredag och löning i en matvarubutik är ingenting man frivilligt utsätter sig för, ändå är det precis det som ALLA gör. Varför måste vi alla handla samtidigt? Jag förstår verkligen inte.

Istället hoppas jag på en lugnare lördagskväll och längtar till när jag slutar och får gå hem och dricka vin och äta massa gott med mina dansbrudar här hemma. Karin åker till underbara New York och Broadway Dance Center på måndag så vi ska ha en liten avskeds-mys-kväll för henne.


En liten knasig bild på mig och Karin från min födelsedag, precis innan jag åkte iväg till NY. Ta med mig tillbaka ett tag?


NU är det verkligen dags att jag skärper mig och slår upp naturkunskapsboken igen!
L 

Kommentarer
Postat av: Jacob

Du är duktig och du är söt =)

2010-09-25 @ 14:26:53
URL: http://poetryofjacob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0