Seal the deal

Yes, dag tre i sjukstugan, men idag är det dags att ta sig utanför dörren och få lite solljus på sig. Igår fick jag visserligen lite plugg och andra småsaker gjorda. Lotta gjorde supergrymma folie-slingor på mig också, det var verkligen behövligt, känns grymt!
Imorse gick det inte att ta sig upp ur sängen till naturkunskapen, men jag kände att det kunde vara skönt att få vila en morgon till. Kanske får stå mitt kast och plugga arslet av mig senare, men den dagen den sorgen. Hittills har inte mycket hänt denna dag, jag och Lotta har tittat på mobiler på internet och jag längtar tills jag betalat av mina skulder och får lägga pengar på en ny liten fin sak. Om några månader gäller det, då blir en liten sån här min.




Nu är Lotta i duschen och snart är det dags att ta sig ut genom dörren och åka till våra nya trakter i Liljeholmen. Vi har ett litet möte med vår nya hyresvärd senare i eftermiddag för att skriva kontrakt och vi tänte ta en tur i området och fika lite innan. Ska bli skönt att sätta på sig lite smink och normala kläder så man känner sig som sig själv igen. Imorgon är det jobb igen hela slutet på veckan, hoppas jag har fått lite ny energi nu och är redo för alla jobbiga kunder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0